bUkAn SeNaNg NaK jAdi SeNanG

Saturday, May 8, 2010

will get new family

x sangka aku nk dapat anak buah ag..
best x?
happy x?
yes i am..
of course la kanzz..
so pasni muhd.adib zharif b. mohd syazwan b. misnan nk dapat adik...
haha mungkin dy xde kot prasaan jelezz ag coz adib msih kcik ag..
so xde prasaan ag la kot..hehe;D
btw aku alwayzz doakan my sister (kak linda) selamat dgn kandunganny..;))
actually aku mcm x percaya la gk nk tmbh keluarga dlm fmly; aku ni..
this happy news  i know from my younger sister (nina) . .
thanxx nina gendut gtaw brita gumbira dgn sepantas kilatny, ngeee;D
pe2 pun aku x boleh la over hppy sgt..
sume ni tuhan yg menentukan..
aku pon hanya mampu berdoa untuk my sis agar selamat akan kandunganny..:D
i luv my family so much much more more more.............
ble bleh kampung ni..........
waaaaaaaaa....:(
    ni la anak buah kesayangan aku (m.adib zharif mohd syazwan)..
cakkk..hehe;D -adib tomell-
adib's parent..my brother and his wife..kak linda..;)

No comments:

Post a Comment